Saturday, April 30, 2011

OrKiD DaN MeOw...



Orkid???why orkid??
Semuanya bermula dengan kenangan orkid dan meow...
aarrrgghhh.....kenapa aku ni..yang sudah..sudah la...
kenapa susah sangat ni nk lupakan nih...\
nampak orkid..sedey...blum cita tntang orkid agi..heerrmm..ble kawan aku start cite..aku mulalah lari..melarikan diri dari xplain n kongsi bab orkid..blum tnye bab meow..ooppss..tucing..eh...kucing la...aku ni ngade2 jew erk nk tersyamsyul-syamsul..opps...tersasul-sasul...
urm...perkara pertama aku uat utk cari ketenangan selain nagn al-quran n mengadu pada ALLAH  aku  slalu n kerap la jugak skang ni pi kat jendela..eh..tingkap tingkat 4 pastu ngusya pemandangan yang syahdu..or..usha je pape yg pasti leh uat aku menangis n mengalirkan air mata...*usya dak laki main bola pun leh uat aku nangis*apa..daa...haha.
huhu..ngah menaip ni pun air mata nk kuaq,..awat nih...udah2 la...usah di kenang perkara yang lepas...
usah terus-terusan salahkan diri dan lebih-lebih lagi ALLAH....semua dah takdir..aku kena n wajib percaya pada takdir..
do you remember me??
n...x smua pkara lam dunia ni yang dah di anggap bahagia akan kita dapat..xsemua...kna ada halangan n duri2 yang berbisa2 ckit baru la leh dapat..tu pun klau ALLAH nk bagi..n gerentinya ada yang lebih baik untuk aku n dye satu ari nanti..mybe kami jadi kawan betul2 akrab ke satu ari t..siapa tau kn..haha..
bangan je aku ni nk dpt kawan yang dah terluka...
aiihh..melalut lak ak nih...aku nk ckp tntg orkid n meow..bkan tentang aku..hahah.
pape pun..orkid dah jadi bunga yang betul2 dah uat aku tersentuh..n meow...dah jadi kawan baik ak bile aku ada masalah...*rindunya kat tucing....*
"meow.....lau aku dah xda t..ko cite kat dye semua yang ak dah cite kat ko tentg dye erk...lau ko pun xsempat..urmm.xpelah biar kat akhirat nanti je kita jmpa ngan dye erk...."
itu la pesanan aku kat meow setiap kali aku nk balik hostel...
orkid oh.orkid..
bunga orkid plak..walaupun dia lah satu2 nya bunga bagi aku susah betul nak dijaga..tapi...dye lah yang palaing the best...coz orkid lah yang dah bukak pintu hati aku nih untuk lebih mengenali diri aku nih..
biarlah aku terus bermandi airmata sekalipun..aku tau...aku xkan jadi sempurna untuk dye...
dan aku xsanggup terus-terusan menghukum dye untuk melayani dan menerima aku yang TERUK dan XSESEMPURNA wanita syurganya...
orkid..meow..."aku rindu kamu"
itu jew yang bleh aku luahkan..hahaha..
banyak makna..huhu
ngarut je aku nih....
btw aku dah luahkan apa yang betul2 kejap dalam ati aku nih...
k la..nk bace buku nih,..esok exam..ffuuhh..lega so..dapat la aku study semula..n semoga ALLAH sentiasa bersamanya dan terus memberi kesejahteraan dan penambahan iman padanya..
aku....xpe2...aku doa utk diri aku je..xpun y meow ngan orkid leh tlg doakan untuk aku ni...
huhu....dah2..siti jgn nangis...xcomei t..agi pun awok 2 dah besar...ne leh cenggeng agi kayak kanak2..hahah..
k..tata...wassalam.....=).

No comments:

Post a Comment